Monday, August 2, 2010

2 OGOS......... HAPI BIRTHDAY BAYAH...... (^_^)

salam....

erm......mcm xpercaya je aku...dh 21 tahun pn..hik3...
bertapa unbelieveablenyer dh matang rpnya aku ek...hik3...taun ni birthday aku sambut dengan belanja family aku makan KFC..hihii....bestnyer makan with my family.....walaupn aku makan cikit jer namun aku terasa kenyang je bila tengok family aku makan...hik3...

pada hari yang bermakna ini jugak aku sangat2 berterima kasih terhadap my mom yang telah melahirkan aku n membesarkan aku sehingga sekarang..hik3....LURVE u mOM.....

menyambut ngan org yg tersayang lak....walaupn takde adiah tapi bagi aku.....sekadar ucapan sudah cukup...
bukan perkara yg mudah bagi seorg lelaki yg menyanyi 'LIVE' lak 2..hik3.....malu je dia..hik3...walaupn aku yg dengar pn malu tp apetah lagi yg nyanyi lagi la malu an....so aku dengar je ngan penuh teliti...so sweet liriknyer..hik3.....walaupn aku xrape nk ingat sgt..tp agak kreatif liriknya..hahaahaha......kini baru ku tau ape yg aku rasa skrunk same mcm the other couples feel....hik3...bahaya tol....

tanggal 2 ogos 2010 jugak amat bererti tok aku sebabnya.....aku kini rasa makin matang n ade tanggungjawab yang perlu aku pikul..huk3....wlupn dari dl lagi aku merasakanya namun kini bebanan 2 makin terasa.....semuanya berlaku mcm 2 jer..ishk3....

21 'KUNCI KEBEBASAN'

Bagi cemua org 21 tu kunci segala kebebasan..namun bagi aku...aku adalah bebas dalam kegalanya sehingga kini.....wlupn sesetengah perkara org perlu membuat keputusan bagi pihak aku...namun xmengapa aku mengingati keputusan i2 adalah yg terbaik bagi ku....

namun selalunya bergantung kepada aku...aku sentiasa boleh meluahkan ape yg aku rasa kepada keluarga aku....'bebas' bagi aku juga bukanya bererti bebas dari segalanya namuk harus memikirkan juga keluarga....aku bersyukur sangat ada family yg tidak putus menyokong dlm ape yg aku buat....ALHAMDULILLAH....

dari segi perasaan jugak...aku skrunk terasa bebas kerana ape yg aku pasti terasa pasti sangat.. aku mengharapkan ape yg aku harapkan menjadi kenyataan....bukannya ape aku terasa bagai inilah yang terbaik walaupn aku tau ade yg lagi terbaik dihadapan..namun jika kita menolak seseorg yg kita tahu terbaik sekarang demi yang terbaik akan datang...adakah kita masih akan temui??????

ape pn aku sudah matang......so bayah....matang...matang...matang..hik3......

da...wslm.......thank for my families....



No comments:

Post a Comment