Tuesday, July 20, 2010

ArrgggHHHHHHHhhhh....

salam....
kembali setelah sekian minggu xupdate....
erm.....

relax2 ye....reason kenapa beremosi terlalu aaaaaaaaarrrrggghhhh adalah.....terlalu bowink lor sepanjang praktikal.....huhuhuhu..tau je lor ye kalo budak praktikal ni ape je keje nye an..hiihhihi..
erm...tiap2 kali aku diberi keje adalah untuk pengetahuan semua bahawasanya saya sangat suka.. hihihi..mesti semua orang pelik an..orang paling xsuka kalo keje banyak..tapi di antara banyak2 bnd dlm semua bnd..aku paling suka wat keje..hihihi....so like..hihihihi...

aku dh praktikal nk dekat 3 minggu pn...boleh kata banyak benda gak yang aku tau daripada aku xtau tentang company ni..hihihi....mmg bgs sgt cmpny ni tapi xsemua orang tau akan sesebuah kebaikan yang boleh depa dapat....yang manusia sering cari adalah kesusahan....

erm....tp an biasalah jika dah dapat apa yang mereka nak ofcourse r an depa lupa lak an..i2lah yang terjadi pada cmpny ni...erm..redha je ar an..lumrah dunia r an...hihihihi...k lor take care ek cemua...nnt aku sambung lek okew..hihihii.....k da..wslm....

No comments:

Post a Comment